teisipäev, 26. august 2014

Austrias

Hei!

Minu eelmisest postitusest on juba pool suve möödas ning nüüd olen ma lõpuks Austrias!
23.augustil tulid lennujaama mind saatma mu Kallid sõbrad Piret, Betty ja Mirtel :). Ma kartsin, et nutan silmad peast välja, aga ma ainult naersin ja naeratasin seal. Sõitsime Tallinnast Helsingisse ja ootasime seal 4 tundi. Läksime starbucksi otsima ja eksisime täiesti ära lennujaamas, õnneks hiljem leidsime õige koha jälle üles ja saime Viini lennukile minna. Jõudes Viini mõtlesime, et eelmise lennu lõpus inimesed ei plaksutanud ja otsustasime, et kui nüüd ka aplaus ei kõla, siis hakkame meie plaksutama, arvasime, et piinlik ka ei saa olla kui keegi kaasa ei tule, sest oleme ju neljakesi. Mis juhtus, oli see, et hakkasime neljakesi lennuki keskel plaksutama ja inimesed ei tulnud kaasa, ma pidin maa alla vajuma :D:D. Lõpuks jõudsime siis kohale ja olime nii elevil enne perega kohtumist. Kokku saades kallistasime tugevalt õega ja surusin vanematega kätt. Mul on niiii tore pere!!
Sõitsime siis autoga koju ja me elame mäe otsas põhimõtteliselt, vaade Viinile on super. Kodu on väga armas ja lõhnab suurepäraselt. Järgmisel päeval läksime Viini külastama, käisime Hard rock cafe's ja sõime jäätist. Õhtul jalutasime õega oma linnas ja läksime mäe otsa - väga luksuslik vaade!
Eile käisime kahekesi Viinis ringi, shoppasime ja sain uue numbri ka, nii et mu Eesti number ei ole enam kasutuses. Täna kutsus vanaema, kes elab 5 minuti kaugusel, meid enda juurde lõunat sööma. Tema juures sõime, mängisime kaarte, seal olid veel ka vanaisa ja tädi. Nende terve suguvõsa tundub ikka väga sõbralik olevat! Nii jutukad ja rõõmsameelsed - ma sobin siia perre hästi xd. Õhtul käisime perega Viinis kahel festivalil. Peale seda läksime Mission impossible 5 filmimist vaatamas, ühte võtet tehti umbes 10 korda, seda oli nii võimas vaadata.
Rohkem hetkel juhtunud polegi, mul on siin väga tore olnud! Iga päevaga läheb inglise keel paremaks ja saksa keelt õpin ka vähehaaval. Aa, kirjutasime õega siltidele erinevate esemete nimed saksa keeles ja kleepisime vastavatele asjadele - nii on vist lihtsam õppida :). Homme tehakse mu registration ära ja saan pangakaardi! Lisan mõne pildi ka
Seniks kõik,
Tschüss!
                                                   Ma küll olen jube, aga selfie uue perega!
                                                                      Selfie õega :P
                                                             Vaade Klosterneuburgist!


        
Vaade aiast :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar